Åååh va tråkigt...

..de är så här dagen innan man ska åka.. jag måste tvätta, det håller jag på med, så packa, och städa..
Suck
Alltid när man ska bort så känns det som man har glömt minst hälften.

Det var iallafall kul att jag Smsade med Lisa, och hon skulle oxå hem imorron, och så visade det sig att vi visst ska åka med samma tåg! Då känns inte själva resandet lika tråkigt nåmer iaf.

image45

Idag börja även hundra höjdare igen.
Det är verkligen ett himla roligt program!

image46

Frågan är ju bara när har dom tänkt att världens bästa desperata ska börja igen?
Herreguuu va jag längtar!

I Kiruna blir det nu förhoppningsvis fint väder så man kan grilla mycke i skogen.
och åka en och annan meter på skotern!

Nu ska jag slänga tvätten i tumlaren och sen försöka tänka vad jag måste ha med mig.

Endast 8 dagar kvar idag då..

Heipa



Kommentarer
Postat av: tore

ta tag i livet och börja blogga igen nu kartan

2008-04-02 @ 10:56:58
URL: http://tores.blogg.se
Postat av: Lisso

Men KARIN.T!
Har du helt kärat ner dig och gömt bort din kära blogg?
=)
ast det är ju bra iofs.
Puss på dig

2008-04-03 @ 22:27:22
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0