Mars månad

Då har en vecka snart gått av den nya månaden.
På Fredag blir det Kiruna, det ska bli skoj!
Å melodifestivalen.
Sen på söndag är det hemresa igen.
Då har jag en underbar kvällsvecka framför mig.

Sen har jag idag fått ledigt några dagar, så påsken kommer jag till Kiruna på Tisdag innan påsk.
Sen är jag där till på Måndag. En vecka nästan.
Det blir kul de.

Jag och Julia har idag bestämt att vi inte ska äta godis förrän på påskafton nästa gång.
Jag som aldrig varit speciellt förtjust i det kan nu helt plötsligt inte leva en dag utan godis.
Så nu är de färdigätet av sånt skit.
Frukt får de bli istället.

Nu är det grannfejden från skogen utanför Skellefteå.
Så ska se om dom säger nåt kul.

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0