Umeå

För en timme sen kom jag hem från Umeå. I fredags åkte jag dit efter jobbet så kom fram 23.20 dit.
På Lördag sen var vi och gick på lite affärer och sen var vi och åt.
Det blev lite nya kläder i helgen fastän jag inte skulle köpa nåt, men det är som svårt att hålla sig.
Jag har varit otroligt trött hela helgen så trots att vi sov ordentligt natten till lördag så skulle vi kolla film och jag sov en timme på eftermiddagen.
Sen åt vi räkor med vitlöksbröd och det var helt fantastiskt!
Och sen var det ju melodifestivalen, både jag och Julia kunde inte hålla oss från att rösta, dock fick inte vinnaren någon röst av oss.
Vi började även kolla Shrek 3 igår kväll men vi blev så trötta så vi fick fortsätta se sen sen i morse.

Sen var vi på H&M och käkade (inte på H&M men i samma veva=)) och sen skulle vi kolla film igen, och i eftermiddag blev det nog nästan 2 timmars sovande, ändå känner jag mig halvtrött nu.
Så helgen har mest varit ätande och sovande=)
Men det var kul att åka iväg och det var kul att träffa Julia, det var länge sen sist!

Nu ska jag jobba en och en halv dag sen åker jag till Kiruna.
Imorgon har vi fackmöte så det blir nog halvsent.
Måste hinna tvätta och städa och packa imorgon.
Stressigt kommer det bli!

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0