Varma mackor

Alltså, om man säger varma mackor, tänker ni då på sånna man gör i mackgrillen eller sånna man gör i ugnen?

Jaha, Sound of Music var bra, det blev dock nåt fel i mitt i allt så ljudet å allt försvann, men det fixade dom rätt fort.

Morsan å Farsan var här i helgen det var kul vi var på stan å så var vi hos syrran å käkade lite.

Dom kommer även imorgon, och fammo å faffa oxå. Det ska bli kul.

I helgen är det vårmässan här, så vi ska nog dit en sväng på Lördag.

Jag har köpt nya utemöbler till min balkong, synd att den är så liten bara å mina stolar är så stora=)

Idag är det mitt nya favvoprogram: sanningens ögonblick
Missa det inte!
Nä nu ska jag gå å diska å fixa lite melon innan J kommer hem.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisso

Såklart på såna man gör i ugnen =)

2008-05-09 @ 14:28:16
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sånna man gör i ugnen annars säger jag toast ;p

2008-05-15 @ 20:42:20
URL: http://LindbergA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0