Bestulen.. igen...

Idag var jag å Sandra på vattengympa på Eddahallen, och när jag sen kommer ut å ska cykla hem så är min cykel STULEN, det var ju nyss jag hittade den efter att den var stulen sist.
Väldigt irriterande, speciellt eftersom jag har en bit till jobbet så det tar ca 30 min längre att gå än att cykla... men men kanske bra för motionen eller nåt...
Blir då inte att köpa en ny cykel innan vi flyttar till Luleå iaf.

Däremot fick vi en annan positiv överraskning idag, hyreskontraketet från Lulebo kom idag och det står att avtalet börjar gälla 2009-01-01 vi skulle ha fått den från 1/12 och då skulle vi ju fått betala dubbel hyra nu i december oxå, men nu borde vi ju slippa det! Så himla skönt! många tusenlappar att spara..

På onsdag åker vi till Luleå nästa gång, ska vara ledig på eftermiddagen då. Imorgon ska vi försöka bestämma vilka tapeter vi vill ha, det är inte så lätt men ändå lite roligt :)
Vi har hela fyra golv att välja mellan, ett typ grönt (går FETbort, ett typ beigespräckligt (går oxå fetbort) sen ett grått och ett ljust men inget av dom är fina.. det blir nog det gråa men hade varit kul om man fick ta ett fint golv istället, dom fula golven är inte direkt billiga heller nästan 400 per kvadrat... ett klickgolv hade varit 1000 gånger snyggare (och billigare) men det får man inte ta..

Nå nå  det blir nog fint :)

Nu ska jag fortsätta kolla efterlyst!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Så irriterande. Tänk att folk inte kan skilja på mitt och ditt. Skoj dock med hyreskontraktet. Höres. Kram

2008-11-19 @ 22:03:12
Postat av: Therese

Så irriterande. Tänk att folk inte kan skilja på mitt och ditt. Skoj dock med hyreskontraktet. Höres. Kram

2008-11-19 @ 22:06:56
Postat av: Therese

Så irriterande. Tänk att folk inte kan skilja på mitt och ditt. Skoj dock med hyreskontraktet. Höres. Kram

2008-11-19 @ 22:20:06
Postat av: Lisso

Åhh, stackare.. Gud, jag hade blivit galen!

Hoppas du hittar den!



Men så skoj o få välja tapeter.. det är ju verkligen så roligt med tapeter!



Måste ni betala själv?



Trist att ni inte kommer.. jag som hade tänkt vara nykter o allt ;)



Puss

2008-11-20 @ 06:41:53
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0