Från Annas blogg

1. När gick du upp idag? För typ 20 minuter sen. Typ 20 över 10 alltså
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? Hmm det var nog Batman tror jag
4. Favorit-TV- program? Tveklöst Desperata hemmafruar
5
. Vad åt du till frukost? Jag ha inte kommit så långt ännu men jag ska äta nån form av typ polarmacka med ost å skinka å en kopp te tror jag nog.
6. Vad är ditt andranamn? Elisabet
7. Din favoritmat? Jag gillar mycket, men kött å potatis är ofta väldigt gott, tacos, sallad med massa goda saker i, skräpma kan vara väldigt gott ibland.
8. Vilken mat gillar du inte? Blod och inälvsmat, korv.
9
. Favoritchips? Pringels
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Lyssnar väldigt sällan på en CD skiva.
11
. Vilken bil kör du? BMW en blå :)
12. Favoritmacka? Safaris mackor är ju helt fantastiskt goda.
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med? Personer som pratar illa om andra människor helt obefogat, översittare.
14. Vilka är dina favoritkläder? Jeans eller svarta byxor å nån kofta typ.
15. Om du fick åka vart du ville på semester? Jag hade velat åka till ett varmt ställe tex thailand, men måste jobba på min flygrädsla först.
16. Favoritklädmärke? På vad?
17. Var vill du dra dig tillbaka? Jag vet vet inte här nånstans kanske, sålänge det är med J är jag nöjd.
18. Favorittid på dagen? Kvällen, jag tycker min fritid är den bästa tiden tveklöst.
19. Var är du född? i Kiruna
20. Vilken är din favoritsport att se på? Gillar inte att se på sport
21. Coca Cola eller Pepsi? Coca-Cola
22. Fotboll eller ishockey? Gillar inte sport som sagt
23. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Trött på morgonen, trött på kvällen, inget av det.
24. Pedikyr eller manikyr? Manikyr
25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Japp men berättar det om typ 2 veckor :) Måste fixa lite först.
26. Vad ville du bli när du var liten? Polis, men sen när jag inte vågade gå ner i källaren hos mommo å moffa fick jag byta karriär.
27. Bästa barndomsminnet? Oj svårt att komma på nåt specifikt har haft en bra barndom så finns då många.
28
. Varit i Afrika? Nej, inte det inte
29. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nej.
30. Varit med om en bilolycka? Nej, inte det inte
31. Favoritdag i veckan? Lördagar är bra dagar jag gillar att få dra mig på morronen och inte behöva stressa så fort jag slår upp ögonen, lördagar är ofta alla andra lediga oxå så det är en bra dag.
32. Favoritrestaurant? Ja det vet jag inte riktigt beror ju som på vad man är sugen på.. Viking är ju helt OK :)
33. Favoritblommor? Jaa jag vet ju knappt vad blommor heter men rosor är ju fina, men kanske inte min favvo.. beror ju på, om det är blommor man ska få eller typ en krukväxt, men blommor som är gröna är bra dom brukar leva ett tag.
34
. Favorit-snabbmatsrestaurant? Empes
35. Äger du en cykel? Japp
36
. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Ingen, jag vill inte ha nån kredit föredrar att betala det jag köper
37. Läggdags? 22-23e
38. Vad lyssnar du till just nu? E4an utanför lägenheten 
39. Favorit färg? På vad?
40. Hur många tatueringar har du? 2

Alla vänner klipp in denna i era bloggar å svara :)


Heipa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men jisses kiruna du har ju fyllt år.. fy vad jag skämms. Nåväl. hoppas vi ses snart.

grattis i efterskott.

kram /gotland

2008-11-04 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0