Helg!

Äntligen är det fredag och helg! så skön, nu är det idol på TV, men ärligt talat har jag varit så insatt i datorn att jag nästan inte har hört nån, tur att det är en snabbgenomgång snart.
Ikväll har jag å Johan ätit på Max, jag tog en chicken delifresh mål eller vad det nu hette och det var sjuuukt äckligt! köttet gick inte att äta upp alltså, men då vet man det iaf, det knakade ibland när man tuggade usch.

Nu är det Kevin i Idol iaf, han tycker jag är bäst än så länge.

Snart börjar det en bra film på 5an Just Like Heaven, kolla den!

Imorron ska vi dricka öl, blir jobbigt att bli bakis på söndag, men men tyvärr inte så mkt att göra åt.

På måndag ska jag klippa mig och färga å slinga håret, det ska som bli skoj! hoppas det blir bra.
Sen onsdag-fredag har jag fackutbildning på Medlefors = bättre betalt än på jobbet, fika på morgonen, god lunch och eftermiddags fika + korta dagar, japp ska bli skoj!

Kevin är bra idag oxå! hoppas han vinner!

På måndag blir det kanske verklighet av vissa förändringar vi tänkt göra i livet, hoppas det blir så och det ska bli spännande! Tror dom flesta av er vet vad jag menar, men det får förbli hemligt ett tag till så resten får veta det om en vecka typ :)

Heipa

Heipa

Kommentarer
Postat av: Lisso

hihi, nu blev jag nyfiken..

Jag ska ringa dig nu direkt ;)



Usch vad det lät äckligt med din mat idag.. huvva!



jag håller på tvätta kläder.. det är trist såhär på fredag-kväll!



Vi hörs snart..

Puss

2008-11-07 @ 22:31:07
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Elin

Åååh va nyfis ja blir :) Jag chansar på att ni ska köpa hus :) Får se om jag har rätt :D Ha en trevlig helg!

Puss

/E

2008-11-07 @ 22:36:37
URL: http://elinsofie.blogspot.com
Postat av: Therese

Åh så härligt att få berätta sin "hemlis". Kan tänka mig att du riktigt längtar. Spännande med klippningen det blir säkert jättefint. Hoppas du får trevligt ikväll. Kram

2008-11-08 @ 20:00:37
Postat av: "Bosse"

jag insåg typ förra veckan att en gammal kompis till mej är tillsammans med kevin.. Hon åkte till malta och träffade honom och så följde han med henne till Arvidsjaur för typ ett år sen.. Om du ville veta.. :P

2008-11-09 @ 13:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0