Min älskade lägenhet

Är ute på blocket nu...
Här: http://www.blocket.se/vi/19222819.htm?ca=2_s

Blommorna på bordet fick jag av Johan i måndags, fina va !? =)

Vi har även bytt så vi har hans soffor nu, har sålt min tygsoffa till morsan å farsan.
Skönt för jag tyckte om den himla mkt nu kan jag få sitta i den ibland ändå =)

Idag har vi varit på skyltsöndag, det var mysigt och lite julstämning fick man. sen blev det ett besök på MAX på vägen hem. Det var gott, men nu finns det ingen matlåda till imorron..

Igår hade vi firmafest uppe på Taste, det var väldigt god mat och vi hade nån lek, typ musikkrysset och sen var det norsk kareoke. tur jag fick en lätt låt! Sen hängde jag med Malin på en födelsedagsfest två hur bort hemifrån. Det var en trevlig kväll och det blev lagomt med alkohol så mår riktigt bra idag!

Nä nu ska vi strax kolla en film och ikväll är det Sanningens Ögonblick, mycket bra!
Heipa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det blev en riktigt trevlig kväll igår. Skoj att Alfred ställde upp och sjöng =). Vi hörs.

2008-11-23 @ 22:01:31
Postat av: Therese

Glömde skriva att meddelandet var från mig =)

2008-11-23 @ 22:02:06
Postat av: Anonym

Och jag har hittat år dig! :-)



Men vänta nu, Alfred, sjöng han? Då har jag nog missat nåt! :-)



Hoppas ni får lägenheten uthyrd!



Kram

2008-11-24 @ 19:31:03
Postat av: Anonym

Skrev mitt namn, men det kom tydligen inte med ändå..

//Ingela

2008-11-24 @ 22:32:30
Postat av: Anonym

Skrev mitt namn, men det kom tydligen inte med ändå..

//Ingela

2008-11-24 @ 22:37:21
Postat av: Matilda

Vad fin din lägenhet var:) Ska du ha kvar den ändå? Jag förstår att du längtar tills du slutar, inte många dagar kvar nu... :)

2008-12-02 @ 10:58:46
URL: http://matildarodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0