Söndag

God morron,
Ja i veckan fyllde jag å Johan år, det var som trevligt, jag fick massor av det jag önskade mig i present, tex presentkort på make up store, å på kicks å höganästallrikarna, pengar att gå till frissan med, skor, TP, blomma å choklad, te å lite lotter å sånt..
Igår var jag på sminkning på make up store, det blev bra men jäklar dom sminkar en mycket, så köpte jag en parfym för presentkortet på kicks det blev DKNY, den luktar som gott.
Mamma å pappa har varit här i helgen idag åker dom hem, det har varit skoj, så igår käkade vi middag hos brorsan å drack nån drink, det var trevligt!
Idag blir det nog en väldigt lugn dag, film å skräpmat skulle jag tro.

Nä nu ska jag kolla lite andra avenyn på datorn.

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0