Uppsagd

Igår har jag sagt upp mig från jobbet,
trean som jag och Johan har tagit ligger i Luleå, vi ska flytta dit efter jul. Johan ska börja plugga till byggarbetsledare, och jag, jaa jag vet inte riktigt men jag har varit på en anställningsintervju förra veckan och ska även på en nästa vecka.
Jag tror att det kommer lösa sig faktiskt!

Idag har Johan hämtat hem tapetkataloger så vi ska försöka välja tapeter, det blir nya i 4 rum och nytt golv i 3 rum som det ser ut nu, köksluckorna ska även bli ommålade och när dom tapetersar målar dom taken så det kommer nog ändå kännas rätt fräscht där.

Nu ska vi skriva CV:n!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Måste ha känts härligt att få säga upp sig. Kommer garanterat lösa sig för dig i Luleå, ni kommer säkert få det toppen där. Synes på lördag...eller kanske imorgon på vattengympan. Kram

2008-11-18 @ 19:49:54
Postat av: Linder

GRATTIS!:-) Jag ska på Edda i morgon men jag tror jag och min sambo ska simma istället har gjort det de senaste 2 veckorna då jag varit så dålig i ryggen och det har blivit såå mycket bättre.Men vi ses säkert :-) Kram Kram

2008-11-18 @ 20:00:47
URL: http://lbystrom.blogg.se/
Postat av: Lisso

Åhhh, va kul min käre vän.. Det ger mig möjlighet att hälsa på dig oftare.. med tanke på att jag hälsat på så ofta hittils HARKEL.

Hörde du skulle komma hem till helgen =)

Puss

2008-11-19 @ 21:40:17
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0