Storstädning

Ihelg har jag varit hos min storesyster, och även sovit över där, det var skoj! Igår åt vi vitlöksfyllda fiskfiléer och pottimos, sen blåbärspaj till efterrätt, sen kollade vi stjärnor på is med ena ögat.
Imorse var det uppstigning typ halv åtta, sen har vi varit på ridtävlig å grejer.

Sen idag var jag å Johan å käkade på Burträsk värdshus, biff med lök och nån sås å klyftpotti, sen jordgubbspaj till efterrätt, det var toppen! När vi kom hem sen så storstädade vi, så nu har vi värsta fina hemmet som luktar gott! och rena sängkläder, å allt :)

Imorgon är det tyvärr måndag igen, hoppas den här veckan går snabbt. Imorron har vi personalmöte ( Bra med komptiden som man får), sen på onsdag å torsdag är det vattengympa. så lite att göra finns iaf, då brukar veckan gå snabbt..

Nu e jag iaf helt slutkörd så snart blir det sovning.

Heipa



Kommentarer
Postat av: Julia

Fin din blogg har blivit!!

2008-10-16 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0