Vatten

Idag har jag å Sandra å Malin å Therese varit på vattengympa, det var det bästa passet hittills tycker jag iaf..
Jag är dock lite hungrig nu, man blir typ jämt det när man varit å badat..

Jag längtar verkligen till helgen, men nu är det bara två dagar kvar att stiga upp innan det är dags för det. 

21 dagar kvar till min födelsedag idag ifall ni ville veta.
Jag önskar mig en sockerkaksform, sängkläder, höganästallrikar, sminkning på make-up store, frissapresentkort, TP, å lite annat smått och gott..

Vi har varit jätteduktiga å gått igenom alla papper som legat å skräpat överallt idag.. räkningar å reklam å allt vad man nu får hem, så nu är det ordning å reda, övriga lägenheten kan mjan dock inte säga det samma om, det är morrondagens projekt, fast det vet inte Johan ännu :)

I helgen ska jag sova hos syrran en natt. Det var väldigt länge sen sist så det blir nog skoj!

Nää om man skulle gå å kolla lite i kylen å skafferiet...

Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisso

Mamma o pappas =)

söt va?

2008-10-09 @ 18:50:13
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Lisso

haha, ja, det är inte så lätt.. jag har trampat på den igår.. usch så hemskt.. lillfoten!

han väger bara 1,4kg.

2008-10-09 @ 20:32:36
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja det var helt klart det bästa passet hittills, jätteskoj var det. Kram

2008-10-09 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0