Datalös

Ja min dator har tyvärr inte helt magiskt börja fungera, den är inlämnad nu, och han ringde idag, det skulle kosta 20 tusen att repa den, så han hade föreslagit en ersättningsdator till försäkringsbolaget, jag hoppas verkligen jag får det och inte nå pengar, det är ju en dator jag behöver, måste åka och hämta pappret som jag ska skicka in med deras förslag men det kostade 500 så får nog vänta till fredag.

Ja annars så ringde dom från banken och har erbjudit mig 6 veckors jobb i sommar här i Luleå, vilket jag har tackat ja till. Så Jag kommer jobba sista veckan i juni och hela juli, så får hoppas det kommer vara superväger första veckorna i juni och heeela augusti :)

Idag har jag åkt med Johan upp på stan så tog jag en prommis hem, sen har jag städat hela långa dagen, säkert 5 timmar, men hann även med lite hårfärg mitt i allt, jag brukar ju tona men hade råkat köpa färg, men det gick nog lika bra. Tror inte ens nån annan än jag själv ser jag har gjort nåt..

Förra veckan opererade jag bort ett födelsemärke, det gick väldigt bra och gjorde inte alls ont, under armen var den men det kändes inte ens när hon satte bedövningen. Men det är skönt att ha varit och kollat upp dom, jag hade inga farliga alls, den hon tog bort var bara för att jag ville det. Jag sa att jag solar som en tok på sommaren och så men jag behövde inte vara orolig om dom inte började ändra utseende, så det var ju bra.

Pimpeltävlingen i helgen gick inte så bra, vi fick ingen fisk alls, det var bara en enda som fick det. Men vi fick priser iaf, tillåmed 2 gånger :)

Ja dagarna flyter på bra som hemmafru iaf, jag trivs väldigt bra med det. Det är så skönt att hinna göra massa saker på dagarna, även om man ibland bara hinner med hälften av vad man tänkt..

Nå nå nu ska jag passa på och läsa lite bloggar innan Jossi kommer hem och vill ha tillbaka sin dator.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Jobbigt att vara utan data. Men åh så kul med jobb i sommar...är ju perfekt. Jasså...oj har de så mycket att göra...ja det låter ju bra det =). Kram

2009-04-22 @ 21:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0