Hemmafruga

Japp nu är jag hemmafru = sova tills man vaknar, gå på promenad i det fina vädret, gå på möten på Arbetsförmedlingen, inte ha några pengar, laga ordentlig mat, baka.

Men kolla in det här, Avis?!

Men just nu är jag i värld 5, den har fått stå på över natten för man hinner ju som inte huur långt som helst på en kväll.

I tisdags jobbade jag min sista dag på Swedbank, på mitt gamla jobb, Xzakt, fick man efter 1,5 år ett lycka till, På detta jobb, så fick man efter 2 månader, blommor + dom hade köpt fika och alla kom till min plats och chefen sa några fina ord om mig.
Det är så det ska vara.

Den ska vattnas 2-3 gånger i veckan, en gång i veckan ska man plocka bort döda blommor, så få se hur länge man lyckas hålla den levandes.... Men den  är fin än så länge iaf!

Idag börjar Johan skolan först kl 13.00 så vi har haft sovis, han har haft lång sovis, Jag tänkte ta en prommenad ner till Ica kvantum när han går till skolan, ska köpa lite grejjer tänkte baka en sak och ta med fika till Skella imorgon, måste hita allt till den bara...

Igår när jag vaknade ringde ag VC och bokade tid att ta bort några födelsemärken, tänkte passa på nu när man inte har nåt annat att göra på dagarna. så på tisdag den 14:e så ska jag OPERERAS! Hjälp, får ont i magen bara jag tänker på det, jag är ju livrädd för det mesta och även för det där...

Sen var jag på arbetsförmedlingen, har aldrig varit på en sån förut, och det känns inte helt bra att vara där kan jag ju säga, men fick dom papper jag skulle ha och anmälde mig arbetslös iaf, så får hoppas a-kassan kommer igång den närmsta tiden oxå. 

På tisdag nästa vecka, så ska jag börja min flygterapi, jag hoppas verkligen verkligen att det fungerar, jag skulle träna på djupandning fram till dess... Det kostar 600 kr per gång så bäst att det fungerar alltså...

 Imorgon åker vi till Skella som sagt, ska bli sååå skönt, jag längtar!

Sen på onsdag nästa vecka blir det Kiruna och vara där över påsken, vi ska ta med skidor och snowboard och åka till gränsen en dag, det ska bli superskoj har inte åkt på typ 2-3 år. Så det är som dags :)

Aja, nu ska jag, jaa typ spela tv-spel! :)

Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisso

Det är br akära vän att du börjar med terapin, för i sommar är det du som kommer till mig... helst med flyg, då kan du stanna hos mig längre.. men du kan ju också åka tåg :)

Puss

2009-04-02 @ 11:42:05
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tycker hemmafrun kan ta och uppdatera nu flera gånger per dag ;)

2009-04-02 @ 16:39:47
Postat av: Julia

Vilken fin blomma du skaffat dig! :)

2009-04-02 @ 18:13:54
Postat av: Therese

Så fin blomma...ja det där är riktiga arbetsgivare det! Ha en trevlig helg. Kram

2009-04-02 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0