Vars är solen?

Det har varit fint väder hur länge som helst nu, så tog ju för givet att det var det idag oxå, jag brukar gå med Johan till skolan varje morgon så tar jag en morronprommis i samma veva, så idag hade jag hoppat i träningsskorna och klätt på mig allt så när jag öppnade ytterdörren så REGNADE det...Typiskt.. så jag vände och gick in igen, orkade inte börja bli genomblöt.. Hoppas det bara är en tillfällig svacka i vädret.

Igår började jag på min flygterapi Det gick bra, och det kändes bra att vara där, så jag ska ge detta en chans nu på allvar och hoppas att jag kan hantera min rädlsa och flyga snart igen.

Idag är det den underbara lönkommardagen, dock min sista lön för den här gången, måste börja ta tag i det där med a-kassan, måste bara få hem alla papper..

Idag ska jag åka förbi på databutiken och hämta papper som ska till försäkringsbolaget, bara att hålla tummarna då.. Jag ska även försöka få min sambo att kolla nya gardiner till köket med mig.. Hur nu det ska gå till :)
 
Nä nu ringde Carro!
 
Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Hi hi här har det varit toppen väder....synd för er =). Hoppas du får en trevlig helg. Kram

2009-04-24 @ 18:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0