Våran lilla familj blir lite större...

Vi har nämligen skaffat oss en hund.
Eller skaffat och skaffat vi har fått min storebrors hund. Nisse
En riktig charmör.

Dagen har vi ägnat åt att klippa honom
Före:
 

Efter en stund såg det ut som han hade skabb



Vi hann/orkade inte klippa hela honom, fortsättning följer imorgon, men just nu ser han ut så här


Det tog väl si sådär 5-6 timmar det vi gjort idag, vi är väl inte supersugna på att skaffa oss en hundvårdskarriär :)

Ja just det, förra fredagen, kolla vad jag fick då av min älskling :)



Han vet hur man överraskar :)

Heipa

Kommentarer
Postat av: Lisso

För för faaan, stackars Nisse, inte kan han ju gå runt och se ut sådär.

Hihi, att du blev hundägare, det trodde jag aldrig!!



Fina blommor, han är så söt, det behövs en överaskning mellan varven och du får ju riktigt ofta!



Snart åker ni ju till Paris, fan va kul.

När exakt är ni i Stockholm?

Puss

2009-08-11 @ 23:08:40
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller med Lisso, inte kan du låta hunden se ut sådär heller..stackarn..



2009-08-12 @ 13:40:55
Postat av: Therese

Kul att ni blivit med hund, men jag håller med de andra, inte kan ni låta hunden se ut sådär. Kram

2009-08-12 @ 20:59:36
Postat av: Mari

Så det blev en hund :) Va skojjigt!

2009-08-13 @ 21:42:41
URL: http://lillmari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0