Lägenhetsuppdatering...

Vi står på kö på ett sånt hus i Bergsbyn som vi vill ha, en 3:a.
Det har varit visning och svarstiden efter det har gått ut, vi har såklart tackat ja (utan att ha sett det)
Idag ringde jag dit och frågade hur länge det tar egentligen innan man får veta när man får det..
Då sa hon att vi är på plats 3.

Snacka om att hålla tummarna stenhårt nu att dom andra två tackar nej...



Det hade varit perfekt åt oss, lagom storlek.
Lätt att bara kunna släppa ut Nisse ibland..
Enda dåliga är att det är dyrt... men det funkar ju tills vi köper ett hus sen.



Guuuud va jag hoppas nu!!



Idag har jag och Rebecka varit till Storheden och handlat och ätit lunch. Det var skoj!
Blev en ost och skink toast och handling så vi klarar oss till vi åker till Skella på Maxi!
Det är så roligt att åka och handla med henne, när gubben är med hinner man knappt komma innanför dörren så ska man ut därifrån snabbt, hennes karl är likadan:)
Så dom är glada att dom slipper och jag å Rebecka får strosa på och kolla på allt i lugn och ro!


Nu ska jag sätta igång lite Lövbit med Pommis/Potatisgratäng och Persiljesmör, göra en god sallad.
Jag och Nisse var nyss till Ica och hyrde Ice Age 3 så det blir att titta den sen till maten.


Aja idag är det Ugly Betty iaf!

Imorgon börjar livet som arbetare igen, skönt med en kort vecka:)

Heipa


Kommentarer
Postat av: hilal

har en designutlottning på min blogg just nu ! :)

ifall du skulle va intresserad :D

2009-12-15 @ 16:35:18
URL: http://sheisjustshe.blogg.se/
Postat av: K.U

Jag ska hoppas om huset :D

Så mysigt det ser ut!

TACK ÄLSKADE VÄN FÖR ATT DU SKREV ATT DET ÄR UGLY IKVÄLL.. ANNARS HADE JAG MISSAT DET!!!!

2009-12-15 @ 17:28:17
Postat av: Therese

Håller tummarna för er. Kram

2009-12-15 @ 20:28:44
Postat av: Jenny

Kul med huset! ska hålla tummarna!

2009-12-16 @ 10:31:02
Postat av: Lisso

Ååååh, vad skojjigt!

Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas!

Jag håller också tummarna!

Puuuss

2009-12-16 @ 12:31:53
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0