Long time...

Ja nu börjar det vara en stund sen jag skrev..
Jag har jobbat hela förra veckan, roligt att göra nåt på dagarna, så har inte riktigt haft tid.


I helgen for vi till Skellefteå, mamma och pappa var där så vi har gått på stan och fått några julklappar bortgjora, så skönt! I lördags åt vi sjukt god mat hos storebror och på igår innan vi for hem var det paltmiddag hos Storesyster, det var oxå väldans gott!

Det bästa utav allt, är att Johan har fått praktik i Ske-å, så om 3-4 måndader flyttar vi hem igen!

Vi vet dock inte vars vi ska bo ännu, får hoppas det löser sig bara. Det bästa just nu hade varit ett Skebo hus i Bergsbyn, få se om vi har sån tur.

 

Vi hade tänkt åka upp till Kiruna på torsdag och vara över helgen, men jag ska jobba på banken igen ons-tis så det blir tyvärr inget av det, sen på tisdag (innan jul alltså) åker vi till Ske och firar jul och nyår och sånt.
Sen den 4:e januari ska jag jobba igen.
Det är verkligen kul att få jobba lite synd bara att det kommer nu när man egentligen har saker att göra, hela hösten när man bara suttit här så har man inte fått jobba nåt, nu när man tänkt åka bort, hinna gå på stan lite och Johan oxå är ledig å sånt då jäklar passar det:P


För övrigt tjänar jag nästan inget på att jobba, a-kassan har sjuka regler när man jobbar åt bemanningsföretag.
Men erfarenhet är ju alltid bra, och har jag tur får jag kanske vara några veckor efter nyår...


Nå ja.


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skoj att ni ska flytta hem igen. Sköt om dig och ha en riktigt god jul. Kram

2009-12-14 @ 21:30:38
Postat av: Jenny

Både roligt och tråkigt att ni ska flytta igen..blire så långt för mig att träffa dig juh :)

2009-12-15 @ 13:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0