Ska jag berätta...

Vi har fått lägenheten!!! (huset) =))

Lite läskig bara att vi inte har fått se det, jag ringde Skebo men dom kunde inte ordna så vi fick se det i efterhand. Så lite spännande är det ju, vi for förbi där igår men såklart var alla lampor i hela huset av så man såg inget alls. Nytt försök idag...
Vi har fått det redan från 1 feb, men vi kommer inte flytta redan då utan vi ska fundera lite nu på livet hur vi ska göra, men det blir kanske 1 mars.

 

Snart ska vi till Johans syster och äta tacos, det blir även uppesittarkväll där med bingolotto, hade verkligen suttit fint med en vinst dag...


I år ska jag fira julen utan min familj för första gången i mitt liv, lite hemskt känns det, men det är ju så när man blir vuxen, vi ska börja fira varannat år hos varandra, jag å Johan.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Lisis

Grattis! Va kul! :)

2009-12-24 @ 01:43:58
Postat av: Jenny

Grattis!

2009-12-24 @ 09:16:50
Postat av: Therese

Grattis så skoj. Tack för smsén här om dagen. Vi hörs och syns. Kram

2009-12-29 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0