Alla hjärtansdag och melodifestival

I fredags kom mamma å pappa och hämtade mig från jobbet, så åkte vi hem å hämtade Johan å våra saker, sen for vi vidare mot Skellefteå, vi stannade i Byske på världshuset och åt lite god mangokyckling på vägen.
På kvällen var vi en sväng förbi hos Gustav och Johanna sen for vi på bio med Anton och Jeanette, vi såg Seven Pounds

Den var inte så bra, alltså den var ju välgjord och sådär men det var ju tragist från det att den började tills den slutade. Usch jag satt hela tiden och hade ont i hjärtat och dödsångest. typ....


Sen blev det lördag och alla hjärtansdag, Johan åkte iväg och skulle "kolla luften i däcken" och kom tillbaka med en fin blombukett med hjärtor i och en gulligt liten kort.

Han fick en halsduk av mig, romantiskt va!? :) Men även en flaska kärleksbrus det var lite roligt.

Sen var vi på melodifestivalen (genrepet) med Johans mamma å min mor å far.


Det var kul att göra nåt, och det var mycket bättre än förra året när vi var i Kiruna.
Sen for vi på tatung och käkade middag, det var oxå trevligt men efter vi hade ätit fick min stackars mamma magsjuka, sen åkte vi å kollade läget i Bergsbyn å körde hem mamma å pappa, sen åkte vi hem å såg festivalen på tv.
Sen på söndag eftermiddag åkte vi hem med mamma å pappa hit till Luleå och så hade vi en slapparkväll med pizza.

Det var den helgen, veckorna går ju så fort så snart är det ju helg igen, då ska vi ut och äta och på bio, vi ska vara hemma och mysa (och Johan ska plugga förståss) men det ska bli skönt första helgen sen vi flyttade hit i lugnets tecken.

Jag har bara 1,5 vecka kvar att jobba nu, det börjar bli dags att kolla lite nya jobb. Jag tror inte jag kommer få fortsätta för jag har inte speciellt mycket att göra.. Tyvärr för det är ett trevligt jobb, även om inte kollegorna går att ens nästan jämföra med mina gamla.

Nä nu ska jag surfa vidare.

H


Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som en toppenhelg. Ja genrepet var riktigt bra tycker jag...bra låtar. Kul att se dig även om det blev väldigt snabbt =). Kram

2009-02-17 @ 19:24:58
Postat av: emma

hejsan hej.. =) Nej jag var ej i Lule, var i Happis.. =) men nära.. hehe hoppas allt är bra, kram kram

2009-02-19 @ 12:08:35
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0