Imorgon...

Så är det fredag, och jag är så trött så trött, och fastän jag försöker lägga mig i tid på kvällarna för att jag är så trött så kan jag inte somna för att jag känner mig så tvingad att somna för att inte vara trött dagen efter.. Ja det jag vill komma fram till är att det ska bli skönt med helg eftersom jag verklige längtar efter en sovis!

Idag var Johan med i nordnytt, ni kan ju kolla på svt.se om ni vill se honom, det är inslaget om fusket på högskolorna...
Ja dom tog honom på bar gärning idag när ham fuskade så det är därför han var med i det... eller inte :)

Jag har jätteont i mitt  vänstra öga idag, undra varför, kanske håller på att bli blind, eller inte vet jag med känns som jag har fått en smocka, men det syns inget..

Undra om man skulle börja koka det obligatoriska kvällsteet nu, jag säger en sak jag springer på toa typ 3 gånger när jag ska somna, men det är så gott med en stor kopp te speciellt eftersom vi inte har nån värme i hemmet och man fryser hela tiden.

Jag har läst ut en bok nu förresten, den heter ..och himlen var oskyldigt blå

Den var okej, men man kan som inte förstå att det som hände då verkligen har hänt på riktigt, det är som så overkligt. Den var lättläst och inte så lång, perfekt. men den bestod av typ 3 kapitel, lite väl lite, det är så svårt att bara läsa en liten bit innan man ska somna när det aldrig blir ett naturligt avbrott..

Ja ja det var allt jag hade att säga idag.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jag tyckter oxå den boken var suverän.

Jag läste den på Korfu, kanske inte så passande när vi bodde så nära havet men ändå.

Läs oxå Malin sävstams bok- När livet stannar! Jätte bra och jätte sorglig. Handlar oxå om tsunamin.

Läs här http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9100116211



Jag läste den med på Korfu.

2009-02-19 @ 20:40:39
Postat av: Lisso

Haha, jaa, det är så trist o gå lägga sig så tidigt.

jag är inte gjort för att jobba.

Har man eftermiddag klagar jag över att man inte hinner med nått.. och förmiddan är jobbig för då måste man stiga upp.

Så det bästa är och inte jobba och få göra precis som man vill!

äh, det är lugnt, vi har ju bara typ 41 år kvar att jobba. Hoppas det är som alla säger att tiden går så fort.. hmmmm..



Jag har också läst den boken..



Puss

2009-02-19 @ 22:01:36
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Therese

Jobbigt att inte kunna somna. Jobbigt med ögat..hoppas det blir bättre. Hoppas du får en trevlig helg. Kram

2009-02-20 @ 20:36:13
Postat av: Lisso

Jaaa, det hade varit superkul om vi hade fått ihop det.

Ja, så måste fi spela mkt 500 ;)



Fasiken, tänk när vi hade kollegie blocket hos Cillan o Kalle, då vi spelade varje kväll i flera timmar.. kollade Big brother och lärde oss att dricka kaffe ;)

Det var fina tider!

2009-02-22 @ 22:16:09
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0