Länge sen

Ojdå har nte varit så bra på blogga på senaste.
Här i Luleå går dagarna, är på jobbet på dagarna, har flextid vilket är väldigt skönt, brukar åka hemifrån med 07.15 bussen så brukar kunna sluta vid fyra, känns väldigt tidigt fastän det bara är 30 min tidigare än tidigare.
Dagarna springer iväg och jag trivs riktigt bra, dock verkar det då verkligen inte bli längre än feb ut.. Men vem vet om det blir toppar igen kasnke man får komma å hjälpa igen.

I helgen var svärmor här och vi har varit på IKEA och handlat ett köksbord, sängbord, soffbord byrå och massa småsaker, typ 70 st saker stod det på kvittot. så hela söndagen har vi skruvat, men nu börar det mer och mer likna ett hem iaf.
Vi köpte ett bonsaiträd, det tror jag Johan tyckte det var det bästa köpet där, han har nu sagt att trädet är på hans ansvar, det är jättefint och jag tror ärligt talat att han bättre än mig kan hålla det så!

Vi var in på Candyworld där i Haparanda oxå, herregud vilken stor godisaffär, det var som en Ica med kundvagnar å allt, fast bara godis å sånt fanns där. Det var dock inte speciellt billigt...

Jag fryser som fan det är sjuukt kallt här inne, ska smyghöja elementen lite, min andra hälft tycker inte om värme lika mkt som jag :)

På fredag ska vi åka till Skellefteå och vara där över helgen, det ska bli skoj!

Även nästa helg blir det Skellefteå för då är det Melodifestivalen, då kommer mamma å pappa oxå, det ska bli roligt!

I övermorron fyller min Storesyster 30 år! Herregud vilken gammal syster jag får ;-)
Synd att man inte kan vara där då och fira henne men melodifestivalshelgen blir det kalas!

Nää nu ska jag koka min en stor kopp med varmt gott grön te med smak av mandarin (ska gå förbi alla element oxå) sen ska jag se om jag hittar en liten chokladbit för det passar så himla bra till varmt te.

Vi har förresten fått en Comhem box nu med utbudet Large = så många kanaler att jag inte ens har lyckats bläddra igenom alla, verkar vara några 100, så nu borde man ju alltid ha nåt att se iaf.

Är det nån som vet när Desperata börjar om förresten? Jag saaaknar den serien, och saknar även mina tisdagstjejjer!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag saknar mina tisdagstjejer jag med! har ingen aning när desperata börjar men jag missade typ hela förra säsongen när jag var iväg. om vi inte har nått bättre för oss i mars så kanske jag kan komma upp och så kan vi köra ett desperat maraton och bara götta oss, alltså inte hela månaden men ett par dagar iaf =) puss på dej

2009-02-06 @ 08:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0