Överraskningshelg

Jag kunde ju inte skriva det innan helgen, men anledningen till att vi åkte till Skellefteå var ju just för att syrran fyllde 30, så på lördag gick jag å syrran å hennes äldsta dotter på stan, och köpte present åt henne, Saga alltså, för hon fyllde oxå år. Sen när klockan började närma sig 15 så mötte vi upp våran svägerska, och så skulle vi "gå på sportaffären" men vi gick in på Hair and Face bredvid istället, lämnade henne där och sa att det där var hennes present och vi skulle hämta henne när hon var klar.
Då åkte vi hem och gjorde även oss i ordning, syrran blev klippt fixad i håret och sminkad, det blev jättefint och hon klippte av hela sitt långa hår till en kort skitsnygg frilla!
Sen hämtade jag å Johan syrran när hon var klar, så åkte vi till kvartersgården på Moröbacke som vi hade bokat, där var syrrans kompis å hennes man från Kiruna, morsan å farsan å ett drös till, tror vi var ca 25-30 st. Så åt vi middag och drack en öl eller alldeles för många. Sen blev det statt och max innan vi åkte och sov hos Johan mamma.
Det var jätteroligt och jag hoppas(och tror) syrran tyckte det oxå!

Söndagen var dock inte lika rolig, när jag vaknade ville jag enbart somna om, öken i munnen, extrem huvudvärk, en stor klump av illamående, det gick inte att röra sig, inte att dricka för att man mådde så illa osv.. ja hojja! det är länge kvar till nästa fest kan jag ju säga. Det suger att vara bakis!

Idag har jag varit och simmat med min kusin Rebecka, andra gången vi var, vi är så himla duktiga alltså!

Jag har förresten slutat att äta godis idag. Jag har ju inte ätit godis innan jag träffade Johan, men eftersom vi alltid har godis hemma nu så har jag börjat äta det, varje varje dag, och det är ju jäkligt onödigt, så från och med nu är det slut på det, jag hoppas det funkar bra, än så länge har jag inte tagit nån iaf :)

Sen en annan sak, som många vet är jag ju extremt jätteflygrädd, jag har varit i kontakt med en privat klinik som ska hjälpa mig med det nu, fast det blir inte förrän i slutet på mars, april nångång, men det blir spännande och se om det fungerar, jag VILL ju att det ska göra det. Enda problemet är att det inte är direkt gratis.....
Men men det hade ju underlättat eormt i livet om man slapp det där helvetet.

Vad ska man ge åt sin kille på alla <3 dag?
Nån som har värsta smarta grejjen på g?

Nå nu blir det te, utan choklad. :)

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Låter som ni hade jätteskoj...men det där med att vara bakis är ju aldrig kul. Spännande med att få hjälp med flygrädslan...hoppas det funkar. Hoppas allt är bra med dig. Sköt om dig. Kram

2009-02-11 @ 20:20:03
Postat av: Lisso

Åååh, vad roligt!



Hoppas du ger mig också en sån present när jag fyller 30.



Om inte annat så är du bjuden på 25-års fest.

Jag och Ida ska slå ihop oss och ha en rejäl jäkla fest..

Fast det är ju ganska precis ett år kvar.. hihi, men man måste börja planera i tid ;)



Puss

2009-02-16 @ 22:02:58
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad bra och duktigt att du ska ta tag i flygrädslan! Hoppas det går bra! :)

2009-02-22 @ 21:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0