2008

2008

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja jag var på bilsemester till utlandet, säkert nåmer oxå men kommer inte på så mkt just nu.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp Cissi och Anna och min syster tex. 
Dog någon som stod dig nära? Nej som tur är så har ingen gjort det.
Vilka länder besökte du? Danmark, Tyskland och Norge
Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Ja ett arbete som jag trivs till 100% med, en lön jag känner mig nöjd med, en storre lägenhet (som vi har från och med idag :)
Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 17 nov bland annat
Vad är det bästa som hänt dig år 2008? Att jag å Johan flyttade ihop är helt klart det bästa, sen även att jag sagt upp mig från jobbet.
Största misstaget? Jag tror inte jag har gjort så många misstag som jag kan komma på sådär
Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag hade en otoligt rejäl halsinfektion men annars har jag klarat mig rätt bra
Bästa köpet?Nå kläder kasnke, har inte köpt så mkt annat, våran bäddsoffa var nog ett bra köp oxå men den står fortfarnade ouppackad i källaren så har inte kunnit känna på den ordentligt ännu
Vad spenderade du mest pengar på? hyran och mat typ
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja min kille är bra på att göra mig glad!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? ingen aning
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit gladare och framförallt väldigt lycklig.
Vad önskar du att du gjort mer?  motionerat...
Vad önskar du att du gjort mindre?  inget jag har haft ett bra år.
Hur tillbringade du julen?  I Poikki med min familj.
Blev du kär i år?  Jag var redan kär när året startade och är fortfarande väldigt kär i min älskling
Hur många one night stands?  noll så klart...
Favoritprogram på tv? Desperata så klart! Helt klart det bästa programmet,
Bästa boken du läste i år? mina hemligheter var himla bra, tror det var i år jag läste den
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?  Jag hatar ingen
Bästa musikaliska upptäckten? ja det där med musik är ju inte min grej..
Något du önskade dig och fick?  japp bland annat massa julklappar :)
Något du önskade dig men inte fick?  Nej
Årets bästa film? Oj vi har sett så himla många filmer så svårt att säga...
Vad gjorde du på din födelsedag 2008?  Jag och Johan hade kalas med mina syskon å några vänner eftersom vi fyller år typ samtidigt.
De bästa nya människorna du träffade? Många av Johans vänner har jag lärt känna mer under 2008 och dom är bra!
Hur skulle du beskriva din stil år 2008? som alla andra år typ.. som vanligt bara :)
Vad fick dig att må bra? min kille, semester.
Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen
Vem saknade du?  Kirunafolket
Favorit månad? juli var en fin månad
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja hade jag fått ett nytt jobb hade det känts väldigt bra, men det mesta har varit bra, 2008 var ett bra år jag hoppas 2009 blir mist lika bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0