Imorron är inte vilken dag som helst...

För det är första dagen på mitt nya jobb som heter Swedbank!

Tänk att jag ska börja jobba där, kan knappt förstå att det är sant, men kl 8 imorron kommer jag att vara innanför dörrarna där, det känns spännande och pirrigt och allt möjligt.

Jag kommer dock inte att träffa folk som kommer dit utan mitt arbete kommer vara helt administrativt, känns så bra å skönt! Jag är anställd av Academic Work och sen inhyrd till Swedbank, och academic work har varit helt fantastiska! Vilka människor som jobbar där, helt underbart trevliga jag fick lycka till samtal, mail OCH SMS innan jag skulle på intervjuen, dom har haft väldigt snabb kontakt med mig hela tiden och jag är verkligen jätte jätte nöjd med dom.

Vad har man på sig när man jobbar på bank då? Hojja det är så svårt sånt där men jag tänkte köra på nån stiligt men inte allt för strikt så får man väl se imorron vad alla andra har på sig, killar har det lätt bara å dra på en skjorta så är dom snyggt klädda.

Jag har fått veta att jag kommer få jobba heltid där februari ut iaf, sen får man se då om det finns jobb osv, Skönt att veta vad man ska göra fram till dess iaf!

Nog om det, vet ni vad som hände idag, jag fick brev från HSB, dom har lagat vår brevlåda på Norrböle i höstas, det är en sån som sitter i dörren och det var nå fel mitt i den så att det var liksom hål rakt ut, idag fick jag fakturan på det,
1210 KR för en Brevlådejävel, aldrig i livet att jag tänker betala det, tänker ringa dit imorron och säga att ja inte tänker det oxå. Så kan dom ju liksom inte göra.. det är tydligen en timmes arbete för 400 sen resa?! för 65 spänn å sen kostade brevlådan återstående belopp, hur svårt kan det ha varit egentligen?!

Nå nå, nu ska jag bada badkar, har köpt en nackkudde och skumbad till den idag, även ett duschdrapperi och lite andra saker,

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Så himla kul för dig...du är så värd det här. Kommer gå lysande för dig. Ha en bra dag imorgon. Kram

2009-01-21 @ 20:48:59
Postat av: thedan

Tjabba Karin! Hittade din blogg via facebook så nu är jag här och läser. Kul med nytt jobb (och ett sånt BRA jobb) så snabbt. Ha det bra / thedan

2009-01-24 @ 20:46:27
Postat av: Ss

Hur gick det med nya jobbet då? berätta!!

2009-01-25 @ 14:05:26
URL: http://ladysooul.blogspot.com
Postat av: Anna & Felicia

Hej raring!

Dieten går ut på att man ska äta så lite kolhydrater som möjligt eftersom kroppen har svårare att göra sig av med dem i jämförelse med fett. Man utersuter alltså potatis,pasta, ris, bröd och allt annat med kolhydrater. Gode svårt när man älskar potatis:)



Istället äter man mycket fett och t.ex broccoli, blomkål och annat ist för kolhydrater.



För ett bra resultat ska man motionera, så imorgon ska jag skaffa mig ett SATS kort:)



Hur trivs du i Luleå då raring?

kram!

2009-01-25 @ 21:35:09
URL: http://annasmirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0