Kladdkakemuffins

Jag slängde ihop lite muffins som blir som kladdkaka nästan, hoppas Johan kommer snart så kan vi provsmaka dom!

Tjejen från Academic Work har ringt nu, håll tummarna för mig imorron kl 13.00, hoff blir lite nervös av sånt här, men man kan inte göra mer än sitt bästa iaf.
Jag har även renbäddat å plockat massa saker hela dagen idag. Det är inte så roligt att vara hemma ensam hela dagen, speciellt inte utan tv.. Men pratade nog en timme med min vän Kristina idag det var lite skoj! 

Imorron kommer mamma med kvällståget, så ska hon sova här en natt och gå på föreläsning på kulturens hus på onsdag sen åker hon hem igen, men kul att vi hinner ses liite iaf!
Heipa

Kommentarer
Postat av: Kristina

Jätte trevligt, förbered dig att de här såhär de kommer bli när vi är hemmafruar på riktigt ;)

Men då hoppas jag de uppfunnit ett bättre headset ;)

2009-01-19 @ 17:04:17
Postat av: Therese

Skoj att ni har kommit er på plats. Håller alla tummar för dig imorgon. Kram

2009-01-19 @ 19:23:00
Postat av: Sandra

Åhh! vad jag saknar dig här på jobbet.



Hoppas det går bra på intervjun.





Kram Sandra

2009-01-20 @ 09:09:46
URL: http://sassaliv.blogg.se/
Postat av: Jenny

Saknar dina fiiina mail ;)

2009-01-20 @ 14:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0