Vad ska man bli när man blir stor då...

Idag har äntligen mer än halva veckan gått, bara två dagar kvar tills det är helg, inte för att jag tycker att mitt jobb är nå hemskt, jag trivs verkligen där, men jag vill
vara ute i det fina vädret.

Så dom senaste dagarna har jag funderat på vad jag vill bli, jag vill kunna vara ute på dagarna, jag vill tjäna minst 20 tusen, jag vill sluta tidigt på dagarna, jag vill ha trevliga arbetskamrater, jag vill kunna lyssna på radio, men jag vill absolut inte ha nåt med bajs och sånt att göra.
Nån som har nåt tips?

Jag har ju bara en månad kvar att jobba sen är jag arbetslös igen..


Vi har nyss varit på prommis med Nisse, det är rätt roligt att ha honom boendes här.

Nu ska jag koka The och äta en grape.



Heipa

Kommentarer
Postat av: Ss

Jaa visst är det roligt att ha hund ;)

Du kan ju bli typ snickare, hört att dom har det typ så du beskriver.

2009-07-02 @ 12:11:27
Postat av: Therese

Oj nej med dina krav så vet jag inte vilket jobb du skulle skaffa dig =). Kanske något ute jobb, parkförvaltare. De får ju vara ute hela tiden typ och lyssnar på radio och verkar ha det ganska skoj =). Sköt om dig. Kram

2009-07-02 @ 19:38:52
Postat av: Anonym

du får starta eget bageri, du bakar ju alltid så roliga saker då slutar du så tidigt att hela dagen är kvar och du är LEDIG, hur mycke du tjänar beror på dig..

2009-07-02 @ 23:51:49
Postat av: m

du får starta eget bageri, du bakar ju alltid så roliga saker och då slutar du så tidigt att du är LEDIG hela dagarna, hur mycke du tjänar beror på dig..

2009-07-02 @ 23:55:04
Postat av: Ss

Väääärsta radarparet :)

2009-07-05 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0