Det var helgen..

I torsdags kom mamma å pappa hit och har varit hela helgen, kul att träffa dom lite!

Igår var vi till Boliden på grillning, det var väl lite fest där oxå med vi tog det lugnt och mamma och pappa kom och hämtade oss vid 9 tiden, så for vi igenom massa massa byar på vägen till Byske.

Idag ska vi på bio, vi ska se

Hoppas den är så rolig som den verkar vara.

Det regnar här idag, usch, riktigt tråkigt väder. Nu är det bara en vecka kvar till jag börjar jobba, då kommer det säkert bli jättefint väder, och vara det i 6 veckor, sen blir det säkert dåligt igen, med min tur.

Jag har förresten inte skrivit en sak, jag och Johan har inte bara bokat biljetter till Kiruna nu på onsdag, vi har även bokat biljetter till Paris!


Vi ska åka dit i augusti, med ett gäng familjemedlemar, det blir nog jätteroligt. Bara jag överlever flygningarna så.
Hojja, jag är ganska rejält oroad för det nu så här 3 dagar innan.
Men tack för alla peppande kommentarer jag fått gällande det.

Nä kanske skulle börja med nån middag nu innan vi ska in till stan å sånt, idag blir den kroppkakor, inte direkt nån favoriträtt.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad skoj med resan till Paris, det kommer gå superbra det vet jag. Ja så trist det är med allt regn...när ska sommaren komma? Kram

2009-06-14 @ 20:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0