Effektiva torsdag..

Idag har jag gjort hur mkt som helst, å det känns i kroppen kommer strax att stupa i säng.
Bla. jobbat 8 timmar, städat, hängt tvätt, åkt inlines 45 min, lagat mat, diskat, duschat, bakat (kolla va gott)


Det är dom goda kladdkakemuffinsen med marabou mjölkchoklad.

Imorron kommer svärmor och svägerska med familj, det ska bli skoj!
Vi ska ut och äta, gå på stan, förhoppningsvis hinna sola lite, osv.

En dag kvar till helg! Jippie :)
(Det är aningen jobbigt att stiga upp kl 6 varje morgon)

Nä nu ska jag packetera baket sen är det plums i säng, kommer nog sova innan huvudet landar på kudden.

Trevlig helg!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Marro

Gud va smarrigt! Ge mig!! :D

2009-06-27 @ 01:42:42
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0