I did it!!:)

Ja jag har verkligen flygit nu, och det gick bra.
Vägen till flyget var jag hemskt nervös, även när vi kom fram till flygplatsen var jag livrädd, när vi gick i gången till flyget trodde jag nästan jag skulle tuppa av, starten var jag oxå skräckslagen.
Men sen när vi väl kom upp så gick det hur bra som helst, även landningen!

Jag tycker fortfarnade inte om att flyga men nu kan jag göra det iaf.

Igår började jag första dagen på jobbet.
Jag kom nästan ihåg allt, och det var roligt att komma tillbaka dit, dagarna bara flyger fram där, tänk redan 2 av 30 avklarade.

Vi har även fått en extra familjemedlem den här veckan, Nisse, han ska vara här till på fredag.
Han och Johan är med varann på dagarna nu när han är hemma, perfekt :)


Midsommarafton med släktträffen var riktgit rolig, vi var till Jukkas en sväng på dagen sen hela kvällen i Paxo, blev som lagomt lugnt och lagomt sent.

Vi har åkt massa båt, grillat, varit i Paxo, ätit massa annat gott:)
Har hunnit träffa lite vänner osv. Det var en rolig resa.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad bra att flygningen gick bra. Skönt att veta att man fixar det, även om det inte var kul. Skoj att midsommar var trevligt. Vad fin soffan blev. Kram

2009-06-23 @ 20:31:24
Postat av: Gotland

Ey grattis till att du kunde flyga.. Härligt Kiruna.. :)

2009-06-27 @ 22:45:00
Postat av: syster

den tavlan var super rolig..

2009-06-29 @ 21:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0