Nygammal soffa

Ja idag tog vi ju tag i soffprojektet, Johan slipade hela, den blev jättefin! Kommer passa perfekt i vårat kök.
Så skulle jag ju sy dom där kuddarna, och det var inte bara att sy kan jag ju säga, hojja va svårt det var, första två sidorna blev väl halvbra, men kändes som fodralet blev lite stort, sen skulle jag sy igen sista sidan, och det gick inte.

Så jag fick sprätta upp hela, och då gick det maskor i hela tyget och biten blev oanvändbar :/
Så, jag ringde svärmor och hörde om hon kunde komma och hjälpa, och snällt nog gjorde hon det, är väääldigt tacksam för det, annars hade jag nog suttit och sytt ännu..

Sen klädde vi om dynan oxå, jag ska sätta in bild sen, kanske redan imorron om jag hinner, vi kommer vara nån timme i Luleå på kvällen innan vi åker upp.

Ja men jag missade iaf första delen av desperata, Johans mamma å syrran å hennes dotter var här så vi gick på prommis på campingen, kom hem till 22 så hann se andra avsnittet iaf.
På söndag är vi nog förmodligen på resa när reprisen går, men men tror inte jag missade nåt allt för viktigt.

Johan kolla lost nu, det är hans favvoserie, så tisdagarna är fullbokade framför tv:n.

Om prick ett dygn så landar vi nu vilken minut som helst.

Jag är så sjuuukt jävla nervös!!!!

Å inte blev det nå solning, kanske imorron...

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0