Torsdag

En ny dag här i mulna och blåsiga Byske, fast just nu tittar faktiskt solen fram, hoppas den gör det fler gånger under dagen.

Igår var vi till Lappis och grattade Anton, herregud va mycke fika vi fick, det var verkligen sju sorters kakor :) Och tårta. Innan det hade vi käkat Krysset middag, jag börjar ärligt talat bli lite less på hamburgare, tycker det blir äckligare och äckligare varje gång jag äter det, endast om man gör hemmagjorda av köttfärs är det gott.

Johans klasskompis skulle hämta våran post idag från Luleå och komma hit med det, det innebär att jag kommer få mina nya böcker som jag har beställt, och jag kommer inte ens ihåg vilka jag beställde så det får bli en överraskning :)

I natt har jag drömt att vi hittade en fot från en människa i brunnen i Gråliden, vi trodde dom hade gömt nå lik där och öppnade och letade, vi hittade inget men när vi stod där och pratade flöt den plötsligt upp. Det är lite jobbigt att man ska få mardrömmar när man läser lite spännande saker. Och ser jag en hemsk film är det helt kört, får mardrömmar direkt.
För övrigt finns det ingen sån brunn jag drömde om i Gråliden.

Jag har glömt kabeln till telefon och den där USB grejjen så tyvärr jag kan inte sätta in nå bilder förrän vi är hemma igen.. Jag som fotade igår och hade tänkt lägga hit men får göra det sen då.

Nu ska jag äta en nektarin, sen kanske gå ut och sola medan solen är framme.

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0