Favvo

Idag är det den bästa TV kvällen på hela veckan, och herreguud va bra desperata är.. I love!!!
Jag längtar redan till nästa tisdag!
Tur att det bara är en vecka kvar...


Det finns förresten massa bilder från helgen på Lissos Blogg. Jag har ju ingen kamera och min skitmobil suger..
Ingen som råkar vilja sälja en telefon till mig? Den får gärna ha en halvbra karmera resten är inte så noga...

Åh i morse, va pinsamt, jag skulle åka buss i morse, och i vanlig ordning var jag ute i sista sekund, det har snöat och blåst en hel del här, och jag måste som gena över ett dike för att komma till busshållsplatsen, men stigen var ju helt bortblåst, så jag gick lite på måfå och plumsade på stigen, precis då kommer bussen och jag går helt fel och sjunker ner totalt i snön, nu snackar vi totalt hela benen så jag kom ingenstans och busschaffören såg allt detta så han stod snällt och väntade,, men han + hela bussen såg då mitt härliga snöbad... lagomt pinsamt så där 7 på morgonen..

På tal om pinsamheter kan jag även berätta att första gången jag åkte buss så fanns det inga sittplatser det var helt smockfullt i bussen.. så på första busshållsplatsen så plingar det och bussen stannar och ingen hoppar av, samma sak på andra busshållsplatsen, jag jag tänkte att vad är det för idiot som sitter och "tjuvplingar" och sen inte hoppar av, så plingar det IGEN, och då märker jag, det är ju JAG som står och lutar mot stoppknappen...


Sen typ två dagar efter detta, så var jag på jobbet, på förmiddagen gick jag på toa och så när jag kollar ner, så helt plötsligt ser jag golvet, och inte mina byxor, så vad har hänt joo.. sömmen i röven har spruckit upp.. tyypiskt, och då kan man ju fundera om man gått omkring så hela dagen... jag sa iaf att jag var tvungen att springa och göra ett ärende på stan, tur hade jag kappa på mig, och så fick jag leta upp ett par liknande byxor och snabbt köpa dom och byta om på affären innan jag sprang tillbaka... Så vem vet halva banken kanske sett min rumpa.. Nice..

Nä nu får det vara nog med pinsamheter för idag!

Imorron är en jobbardag så nu är det dags att sova lite.

Förresten, idag kom glassbilen, min kille blev lycklig som ett litet barn och var ute på en halv minut och köpte en påse glass, jag kan då inte ens komma ihåg senast jag ätit glassbilen glass, det var gott!

Heipa




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha... Det verkar som om du är förföljd av något hemskt tv-team som försöker få dig in i pinsamma situationer :)

Kram

Cajsa

2009-03-05 @ 22:40:03
Postat av: Anonym

HAHAHA! Du är rolig karin. Puss.

2009-03-12 @ 20:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0