Ledsen och besviken...

Vi, jag och min älskling, hade kommit på värsta roliga fritidsintresset, långfärdsskridskor, inte för att vi har testat det, men det verkar ju vara roligt, och dom plogar upp här på isen bana och allt!
Så idag så begav vi oss ut på stan och skulle inhandla ett fint set vi hade hittat på stadium, så kommer vi dit, och SLUT, och slut helt alltså så det inte ens gick att beställa.
Så var vi på Intersport men där hade dom bara sånna man har pjäxor till vi ville ha sånna med kängor för då har man ju fått ett par ordentliga skor iaf...
Så vi var på varenda sportaffär och antingen var det det fel sort eller så var det sviiindyrt.,. man vill som inte lägga flera tusen på nåt man inte ens har testat.. seten vi hade hittat gick på 999 och 1299 det hade man kunnat satsa men inte mer än så....

Jaa ja så nu får vi väl komma på ett annat fritidsintresse, fast jag tycker vi kan köpa vanliga skridskor men får se hur det blir med det,,,

Nå nå nu ska jag kolla lite tv med Johan.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det finns ju en sportaffär vid kvantum också? Vet inte om det är stadium eller teamsportia. Har ni kollat där?

2009-03-10 @ 14:19:11
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/
Postat av: Therese

Trist...hoppas ni hittar något annat intresse.

2009-03-10 @ 20:41:15
Postat av: Lisa

Ge inte upp! Det finns ju att hyra! :) Har för mig att stil har.. ska finnas fler ställen också som hyr ut..

2009-03-12 @ 20:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0