Pistvakt

Var nog en av dom roligaste showena jag har sett, först var det lite stå-up komedi av Lennie Norman, han var riktigt rolig! sen efter 20 min paus drog pistvakt igånd, vi trodde nog att det skulle vara lite mer teater, men det var mest bara sång, men det var skitbra!



Ja det var helt klart värt att gå och se det kan jag ju säga!

Sen kom vi hem vid 11 på kvällen då satte vi igång Patrik 1,5


Den var helt okej, inte världens bästa film, men inte världens sämsta heller.

Gårdagens Porterstek blev himla god, det är vääldigt lättlagat och man gör bara precis som det står i "vår kokbok" så blir det helt perfekt!  (Tips på söndagsmiddag)

Idag öser snön ner, inte bra alltså, jag är livrädd att stigen till bussen ska försvinna, blir ett stort problem på morgonen när jag ska till jobbet isåfall och jag har INGEN lust att plumsa....

På tal om jobbet så har jag ju bara 2 dagar kvar att jobba nu, sen blir jag arbetslös. Klart jag hade velat jobba lite mer, men nu när man som är inställd på det känns det aningen skönt att bli lite vår ledig, jag har beställt fint väder till min ledighet oxå..

Nästa helg är det ju ett tag kvar tills, men då ska vi åka hem till Skellefteå, det är ett tag sen vi varit där så jag längtar verkligen dit! Ska bli kul att träffa syskonen och alla barnen igen, det är nog 2 månader sen sist nästan.
Jag och syster ska baka Gahkko.. mmm :)

Igår köpte jag en elvisp, jag förbereder mig för livet som hemmafru, vi var på storheden i flera timmar på dagen, och den var ju på rea så tänkte lika att passa på, man blir helt slut av att vispa ägg och socker poröst för hand kan jag berätta!

Näää nu ska jag nog ta tag i städprojektet som vi påbörjade lite smått igår, vi har helt plötsligt fått massa husdjur, små dammråttor lite här och där....

Ja just vi var på bio i fredags och såg Marley och jag

Den var väldigt bra, kan verkligen rekomendera att gå och titta den, men man fick anstränga sig rejält för att det inte skulle komma en liten tår (läs: grina våldsamt) i slutet :)
Men den var himla rolig innan det blev ledsam.

Ja och en sak till, på torsdag var jag och kusin Rebecka på en shopaholics bekännelser, den var oxå bra! En riktig tjejfilm! Det fnittrades en hel del under filmen och inte en enda kille fanns i biosalongen. Den var bra, men inte super..


Heipa 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej hopp!

Despis var inte så bra idag tycker jag..

Ja vi kan hitta på nåt nån dag. Jag ska på "mammafika" på torsdag men när jag kommer hem därifrån kanske. Johan jobbar till 18 på torsdag så jag är ju själv hela eftermiddagen.

2009-03-31 @ 21:59:38
URL: http://ebbacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0