Från Annas blogg

Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp: Mjölk, Ketchup och frukt
Frys: Pommis, nå fikabröd och matlådor
Skafferi: Thé!!! Pasta och mjöl
Handväska: Plånbok, gamla kvitton och våran matkassa
Sminkväska: Mascara, Rouge och underlagskräm
Badrumshylla: Deo, parfym och ansiktskrämen (har min sminkväska även där)
Förråd: Slalomskidor, pjäxor och Johan snowbord+skor (Förrådet i Skella finns det ALLT möjligt i)
Hjärna: Johan, hus och min familj
Jackficka: Hemnyckel, Busskort och Bonuskort på SF bio
Kryddskåp: Salt, Aromat och oregano
Barskåp: Vi har vårat barskåp i kylen: Sprit, öl och sånt man kan blanda spriten med så det blir nån drink
Köksbänk: Micro, vattenkokare och Sodastreamer

Vad har alla ni tre av?!
:)

Heipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0