Jag har ätit en gubbe..

Jo jag fotade min favvogodis en dag, men det blev lite konstigt med blixten, men ser ni gubben!?


Kanske skulle sattit ut den på auktion på tradera, kommer ni ihåg Jesus i mackan?

Min såg ju nästan ut som Tomten i Chokladen...

Igår kunde jag verkligen inte somna på kvällen, jag vred och vände fram och tillbaka i flera flera timmar, men tvingade ändå upp mig i tid så det inte blir samma sak ikväll..

Har varit på morronprommis. Gick med Johan till skolan, han har dugga idag. Fast jag gick ju såklart längre än till skolan vi bor ju nästan granne med den :)

Han klarade sin tenta förresten, fick veta det igår, det var ju toppen så slipper han plugga i sommar! :)

Snart ska jag göra en broccoliomelett och sätta mig ute och äta, det är finväder idag, synd bara att det alltid alltid alltid blåser i den här staden.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Marro

Jo, det var det som var tanken - just att slippa gå utanför dörren för att träna.. haha, men det var svårt att komma igång med det även fast den stod mitt i vardagsrummet :D

2009-05-26 @ 16:03:01
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Therese

Skönt att din flygrädsla har blivit bättre. Ser fram emot ett besök av dig snart på jobbet. Har varit lite bättre idag men det är ju långt ifrån skoj att vara där. Har lunch vid 11 eller 11.30 så kom gärna då för annars får jag ju inte gå därifrån. Kram

2009-05-27 @ 21:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0