Jag har ju glömt att berätta..

Att han som hyr våran lägenhet i Skella, ringde nu sist vi var i Ske, och sa upp den!!
Såå typiskt, idag har jag satt ut den på annons, men om nån vet av någon som vill hyra en lägenhet i Ske tipsa gärna om min, och det är bara att höra av sig!

Oj vilka fina blommor jag hade fått av Johan precis i samma veva vi skulle sätta ut lägenheten :)

Idag har jag varit på KBT för min flygrädsla igen,
det gick bra, två timmar var jag där, så egentligen är det rätt billigt per timme. Eller inte svindyrt iaf..

Nå nå nu kom Jossi hem.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Marro

Är du rädd för att flyga? Vad jobbigt! Har du flugit nångång då? Kram

2009-05-06 @ 14:56:56
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Kristina

Min bror med tjej ska kanske flytta i höst... till ske..

2009-05-07 @ 13:10:52
Postat av: Ann

hur stor var lägenheten och på vilken adress, hyra osv? har en bekant vars dotter skall plugga i Skellefteå som söker lägenhet. Skötsam dotter skall jag väl tillägga :) Du kan ju maila mig svaret.

Kram Ann

2009-05-07 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0