Julia min vän

Jula gör sin praktik på Sunderbyn sjukhus i 4 veckor, så hon bor hos sin mamm i Unbyn, så igår tog jag bilen ut på landsbygden, det är verkligen ute på landet, och hälsade på min vän och hennes fina hund Mira.



Vi satt ute och drack te, åkte till Boden och käkade på Frasses, Julia fick ett hårstrå på sista tuggan strips och dipsås.. Ussch!Och det var verkligen inte nåt av våra..
Sen var vi på Hemköp och köpte varsin glass, mycket nyttig dag :)
Sen till Unbyn igen och spelade Guitarr Hero fast med hela bandet, säger en sag det gick mycke lättare med gitarr än med trummor.

Mira hade så härlig sittställning :)


Ja och sen for jag hem och väntade på min karl som var på någon form av middag på skolan, han tog med sig sin klasskompis Jocke hem, han fick sova i våran bäddsoffa. Så det blev seeent igår, tror dom satt och babblade till kl 02,00 typ, jag gick och la mig strax efter 01 men helt omöjligt att somna med fullt liv i rummet intill.

Så upp i morse kl halv 8 så man lä ju sova som ett litet barn ikväll. Skönt!

Idag är det mulet och regning och tråkigt väder här så har inte en aning om vad jag ska hitta på att göra, kanske se ett avsnitt andra avenyn, ligger lite efter i den.

Heipa

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha en trevlig helg. Kram

2009-05-08 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0