Tvättis..

Idag är det tvättstuga som gäller, så där lagom roligt, har tvättat 8 maskiner, så blir en heel del att vika sen, suck!
Jag hade tid från 07.00 i morse, så jag klev upp då och gick dit, och klockan 07.10 hade dom fortfarande INTE slagit på strömmen, jäklar så irriternade. Var tvungen att ringa Lulebo och fråga om dom kanske glömt att det är sommartid nu..

Nå nå nu är allt tvättat iaf hoppas det hinner torka bara.

Igår var vi hos kusin Rebecka, hon fyllde 20! Fick god hemmagjord tårta :)

Helgen har verkligen varit lugn, solat och slöat på soffan typ, Johan hade tenta på lördag då var jag iofs ett varv på stan med Julia men det är det mest spännande som hänt typ.

Vi har kollar flyg till Kiruna nu, och vi kom nog fram till att det blir att flyga till Kiruna när vi åker upp till midsommar, och sen ta tåget hem, för det är inte speciellt billigt att flyga dit.
Jag vet inte riktigt hur det känns, jag är livrädd, men samtidigt vill jag verkligen testa, för jag vet ju inte riktigt alls hur det kommer att gå, det är ju svårt att utsätta sig för det förutom när det väl gäller.
Ska åka ut till Kallax såfort vi fått på sommardäcken iaf, har fått det i läxa från KBT.

Funderar på att äta nåt, kanske göra mig en smoothie, lite mellanmål innan lunch.

Det har ju som sagt varit vääldigt fint väder ute, jag har bränt halva mig (framsidan) det är så svårt att sola baksidan på vår balkong för det har så högt räcke, att sitta i solstol är perfekt men inte ligga på golvet. Tur jag har några veckor att ta igen det på innan jag börjar jobba :)

Jag har beställt lite böcker med posten, jag hoppas dom kommer idag! Bla Åsa Larsson nyaste bok, den har jag längtat efter att läsa, även män som hatar kvinnor, och sen nån annan blev det.

Ja det var allt för nu.

Heipa




Kommentarer
Postat av: Lisso

åh, du kommer kara det min vän!

Nu har du ju iaf vilja att ta tag i det och nu har du kommit så långt så det är bara flygningen kvar nu :)

Det fixar du!



2009-05-19 @ 12:20:59
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Therese

Låter som det varit en bra helg. vi hörs. Kram

2009-05-19 @ 21:28:14
Postat av: Anna

Hej världens bästa karin!!

Tack för tipsen, det blir nog två olika matpajer :) Förhoppningsvis ska jag väl hitta på något mer att bjuda på!



Egna kryddor är riktig vardagslyx, detkänns mer exklusivt då;)



Hur går med med flygkursen? Ska du ut å flyga något eller?



kram!!

2009-05-19 @ 22:32:50
URL: http://annasmirakel.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej världens bästa karin!!

Tack för tipsen, det blir nog två olika matpajer :) Förhoppningsvis ska jag väl hitta på något mer att bjuda på!



Egna kryddor är riktig vardagslyx, detkänns mer exklusivt då;)



Hur går med med flygkursen? Ska du ut å flyga något eller?



kram!!

2009-05-19 @ 22:34:01
URL: http://annasmirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0