Valborg..

Firades i Lappvattnet med vännerna, det var riktigt trevligt, vi grillade drack öl, tände majbrasa och drack nå fler öl och sen hem vid sisådär 1 tiden, alldeles lagomt.
Det slangades bensin :)

Tillslut fick vi eld på brasan iaf.


Min fina kille <3 Han blev för övrigt väldigt glad över 3 rättersmiddagen och tyckte det var jättegott :)


I fredags kväll åkte vi tillbaka till Luleå igen, Johan har massa plugg, igår blåste det svinkallt men vi var på coop och handlade till balkonen så nu går det att sitta ute här oxå, och idag har jag legat i solstolen i säkert tre timmar, har haft ont i skallen i typ 3 dagar (tror det kommer från nacken) så idag blev det en massagesolstol ett tag


Men sen började komma några regndroppar. Och kallt blev det oxå, så då plockade jag ihop och gick in istället. Vi åt lunch ute idag oxå för första gången i nya bordet :)

Vet ni hur det gick med min dator, fick ingen ny, det blev ingen reparation, fick 2000 kr, det tyckte dom den var värd, å självrisken var på 1500 så fick alltså en 5hundring. Det sög ju.. Jag får ju inte en ny dator för 500 direkt.. Johan ringde och skulle byta försäkringsbolag när vi fick beskedet, det är ju ingen vits att ha en sån försäkring om man ändå inte får ut nåt när det väl händer..

Jag har slängt in en plommonspäckad karré i ugnen vid halvtolvtiden idag, den kommer snart att vara mycket mör och god, funderar på om man ska göra en gratäng till den, det är ju supergott (men inte så nyttigt).

Aja hur som helst dags att börja ta tag i maten om vi ska hinna äta innan det är natt!

Heipa

Kommentarer
Postat av: Marro

Nja, sommar skulle jag nog inte kalla det. Men det kommer perioder då det är riktigt varmt, som i helgen tex :) Men idag är det molnigt och lite kyligt faktiskt, tror att det har regnat lite i natt.



Ja det har hänt en del här ute med huset, känns kul :D



Kram !

2009-05-04 @ 12:58:05
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0