En gång..

Så bakade jag ett par jättefina muffins..


Tyvärr blev dom äckliga, det ska vara som mums mums på dom men jag vispade alldeles för lite så det bara knastrade i tänderna när man åt. (dom doppas i choklad i slutet)
Funderar lite på vad jag ska baka till våra födelsedagar, smörgåstårta är ju min absoluta födelsedagsfavorit, och mamma å pappa kommer på fredag så det blir kanske en sån... :)



I helgen har vi varit med kusin Cissi och Nicklas, det var himla trevligt!

Vi har hunnit med Storheden, sen åkte vi hem och vilade ett tag, sen förrätt och efterrätt på All Star, sen tog vi efterrätten hemma hos oss.
Jag och Cissi spelade Super Mario 3 på 8bit Nintendo, vi hann nästan till sista världen då la spelet av :´(
Men kul var det!
Killarna satt och kollade bilar på blocket under tiden, så får se om det blir ny bil snart;)



Jag tror jag ska sälja min lägenhen i Skellefteå, kommer nog ändå aldrig flytta tillbaka till den.
Så om nån vill köpa en tvåa på Norrböle hör av er=)


Johan ligger på lillsoffan och sover, jag tror jag ska koka en kopp te.


Förresten vill ni ha tips på en bra serie, Ghost Whisperer, varje dag 15.05 brukar den vara!



Aja!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Jättefina muffins, synd att de inte var goda. Låter som en lyckad helg annars. Kram

2009-10-25 @ 19:52:23
Postat av: Julia

Det är ofta de fula kakorna/bakverken som smakar bäst.. :)

2009-10-25 @ 19:59:11
Postat av: emma

Gudars vad goda muffinsen såg ut.. =) blev grymt sugen! Här sitter man med en tråkig kopp te bara.. hade varit gott med en muffins til. Kram kram

2009-10-26 @ 09:53:22
URL: http://empo85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0