Long time...

Det har inte blivit mycket bloggande på senaste tiden, men tänkte få ner en liten rad.

 

Vi sitter nu här i soffan med varsin dator och kollar IDOL, jag vet inte riktigt vem som är min favorit ännu, men men om nån vecka har man säkert nån :)

 

 

Förra helgen var Jeanette och Anton här, det var jätteroligt! Vi hann med middag och idol på fredag, stan middag på AllStar och Bröllopsfotografen på bio.

Den var sådär...



Imorgon ska vi på samma restaurang med kusin Cissi och hennes Nicklas! Det ska bli skoj har inte träffat dom på länge eller okej Cissi träffade jag ju när vi var upp för nån vecka sen:)




Jag längtar till marken fryser och det blir snö ute, just nu får man slänga Nisse i badkaret varje gång man går utanför dörren med honom..

Lilla gubben...

Igår var vi på busstationen och hämtade Rasmus och Alle, då slukade han ett kycklingben (typ låret) helt, trodde han skulle kvävas först, men han verkade då få ner det iaf, så får se om det kommer ut...
Men han verkar då må bra, han är glad och pigg och äter som vanligt!



Nästa vecka fyller jag och Johan år! Kul då blir man ett år klokare... och förhoppningsvis några presenter rikare :P

 

Nää nu vet jag inte så mycket mer vad jag ska skriva, jag längtar till Tisdag iaf...

 

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du är tillbaka igen. Kul att höra vad du haft för dig sen sist. Jo jag ska slippa växeln är det tänkt när jag går upp på heltid, så skönt. Kram

2009-10-24 @ 20:05:11
Postat av: Julia

Hoppas du får världsfina presenter på din födelsedag! :) Och välkommen tillbaka till bloggen! :)

2009-10-25 @ 09:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0