Imorgon smäller det..

Ja imorgon ska jag börja min första dag med demo jobbet.

Jag känner mig inte alls peppad, inte ens lite...

Jag kan absolut ingenting känns det som, jag är verkligen inte nån datorexpert, har fått lite broschyrer och även en utbildningsfilm, på engelska ni som känner mig vet ju hur passande det är.

 

 

Hoppas kunderna inte frågar nå svåra frågor alls, jag är ju dessutom ENSAM, hade ju varit kul om man var två st som skulle göra det så man hade nåt stöd. Jag gillar inte när man inte känner sig säker på det man ska göra.

Vi hade nyss en telefonkonferens iaf och det känns lite bättre efter den.

 

 

Jaja, idag är det 11 September, det känns på nåt sätt lite som en fredagen den 13:e.. Usch,

tur att halva dagen snart gått iaf...

 

Jag var ute och gick med Nisse i morse, nu ligger han här i soffan bredvid mig och sover, ser att det är en hel sandlåda runt hans tassar, typiskt, i hela soffan...

 

Idag ska jag hämta Rebecka och vi ska fara till Ica Maxi och handla, vi har slut på allt tråkigt att köpa typ tvål, tandkräm, folie, bakplåtspapper, toapapper osv, kommer bli svindyrt och inget gott att äta :P
Nä men ska snart skriva en handlingslista!


Jag saaaknar sommaren



Johan och Anton i pappas nya båt.


Nää nu ska jag nog gå och se om man kan äta nån form av mellis.

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Lycka till imorgon. Kommer säkert gå bra. Kram

2009-09-11 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0