Jag har fått jobb...

Fast bara dom tre sista helgerna i september, men ändå, rätt så bra betalt faktskt, och inte så himla länge per dag.

Ska bli skoj att göra nåt annat än att bara vara hemma faktiskt.

Jobbet då, jo jag ska demonstrera en LapTop i en butik här i Luleå, blir ju spännande, jag är ju inte direkt proffs på datorer, men hoppas man hinner lära sig allt folk kan tänkas fråga en innan det.



Idag har jag och kusin Rebecka varit på stan, skulle kolla nya gardiner till köket men hittade inga fina, ska kolla på nätet om jag hittar, behöver nya som matchar kökssoffan.

Imorgon ska vi fara en sväng till stugan igen!



Nä nu ska jag kolla lite annat!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med jobbet, grattis. Kommer säkert gå jättebra. Ha det gott. Kram

2009-09-07 @ 21:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0