Paris dag 4 (måndag)

Vaknade vi kring 10 tiden, packade ihop våra saker, gick och checkade ut från hotellet, åt en baguette till frulle, sen tog vi taxi till busstationen, åkte buss till flyget, och sen for vi hem.

Denna flygning var starten helt hemsk! när vi kom upp en bit blev det luftgrop och det var tillåmed en som skrek! det var inte roligt, men när vi väl var uppe i luften gick det jättebra och landningen gick hur lugnt och smidigt som helst.

 

Sen åkte vi bil hem, vi var framme i Byske 05,30 på tisdag morgon, kan säga att vi sov som stockar då.


Resan var iaf helt fantastik, det var skoj att resa med Johan och Linda (och min Johan såklart, men allt jag gör med honom är roligt), vädret var helt underbart bra, man kan nog inte ha bättre än kring 30 grader och sol, kvällarna var underbara man behövde inte ens en kofta. Alla har varit på bra humör och maten var bra.
Jag har ätit musslor, sniglar, baguetter, crepes, löksoppa osv.

KLICKA PÅ BILDERNA SEN OM NI VILL SE DOM STÖRRE!

(allt från resan är såklart inte med, men stora delar av den iaf)

Nu ska jag laga middag till min älskling som snart kommer hem från skolan, Lövbit med pommis och persiljesmör (minus pommis för min del)

Heipa

 

 


Kommentarer
Postat av: Therese

Jätteskoj att läsa om er resa. Vad duktig du varit som fixat flygningen, starkt! Ni verkar ha haft en toppenresa och sett mycket. Synd att vi inte han ses något i sommar men ni kanske kommer ner något framöver också. Kram

2009-09-02 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0