Sommaren är slut...

Snart är det verkligen höst, träder har börjat bli lite gula, luften är inte alls lika varm ute nå mer och kvällarna är mörka, det sista är lite skönt faktiskt, tycker det ska vara mörk på natten.

 

Med sommaren kommer även nåt man inte vill ha, extra kilon, som ska BORT! Så nu kör jag på LCHF metoden, inga kolhydrater alltså men massa fett, det går faktiskt rätt bra man blir ju som mätt iaf, vilket jag gillar.

Dock blir det lite enfomigt med ägg ägg ägg och turkisk yougurt osv, så om nån annan oxå håller på med liknande får ni gärna komma med matidéer!
Dock tänker jag inte överdriva, är jag bortbjuden på mat äter jag givetvis vad det bjuds på och åker man å hälsar på nån och det bjuds på fika tänker jag inte tacka nej, men här i Luleå händer det ju inte sååå ofta.

 

Snart ska jag ladda över bilderna på datorn oxå så snart kommer det uppdatering från Paris.


Nisse ligger här på soffan och sover bredvid mig, jag hade aldrig kunnat tänka mig att skaffa hund, men att ha honom här är faktiskt väldigt mysigt och inte alls lika ensamt när Johan är i skolan.

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0