50 dagar..

Ja idag är det "bara" 50 dagar kvar, men det känns rätt bara faktiskt..

Du är på dag 230 av 280. (82,1%).

 
Du är i vecka 33.
Du har gått 32 fulla veckor och 5 fulla dagar (v32+5).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden
Du har 50 dagar kvar till beräknad förlossning.


Det blir nog bra!
Igår har ungen varit helt vild, den är rätt lugn i vanliga fall, men den hade gympapass hela dagen.


Tack för alla kommertarer sist förrsten=)

Kollade kinesiska kalendern som nån tipsade om, då blev det en flicka.
Och raggarsträng har jag inte som någon annan skrev så då ska det tydligen vara en pojke:)
Jag har nog en typisk "killmage" på formen, den syns inte bakifrån utan är som en boll mitt på magen.
Den är mer spetsig är bred..

Jag är kanske liiite mer inne på att det är en pojke just nu, fast jag är rätt säker på att det är en tjej oxå:P

Nu har Johan hoppat under täcket, funderar på att hoppa efter..
Imorgon tänkte jag åka på solbacken och handla lite på morgonen innan allt folk slutar, antar det är mycket halvdagar imorgon.


Heipa

Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkligen vad tiden går fort..Snart är de dags! ;)

2010-04-30 @ 11:24:08
Postat av: Therese

Oj så fort tiden går...snart är det dags. Kram

2010-04-30 @ 20:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0