Dålig uppdatering..

Oj ursäkta det var ett tag sen sist, men nu ska jag skriva några rader:)

Nu har vi iaf flyttat så nu är vi Skellefteåbor, det känns skönt! Vi har dock lite kvar att göra här hemma innan det känns helt bra, nu väntar jag på våran soffa som ska komma vecka 16!
Känns som en evighet till dess..
Samma vecka ska vi åka till IKEA och köpa ny sängram och lite andra småsaker..

Påsken har vi varit i Kiruna hos mamma och pappa, det har verkligen varit skönt! Vi fick sol tre dagar iaf, söndag när vi åkte hem var såklart den finaste dagen.. I Skellefteå verkar det dock inte finnas nån sol, men den kanske hittar hit snart oxå!


Johan har sin första dag på sin praktik idag, så nu är jag hemmafru hela dagarna:)
Nästa vecka ska jag på arbetsförmedlingen och träffa min handläggare, var där en dag förra veckan oxå och sa att jag hade flyttat, hon trodde jag kunde räkna med att vara arbetslös till bejbis kommer, vilket känns rätt skönt, man har som inte den energin som man brukar nu för tiden..


Idag när Johan slutar ska vi och kolla på en vagn, en Brio Happy Kombi

Fast en svart.. Det är svårt det där med vagn. Det finns så många..
Ska man ha en sittvagn med mjuklift eller en duo eller kombi eller allt vad det heter..
Ni som använt barnvagn några förslag eller saker att tänka på?
Det är så svårt när man knappt har kört en i hela sitt liv, hur ska man då veta vad som är viktigt för oss?

Nä nu ska jag blåsa håret och måla ögonfransarna innan johan kommer och vi ska åka iväg!
Men jag lovar att skriva oftare nu när vi är på plats och har fått igång internet!

Heipa


Kommentarer
Postat av: Ann

Vi hoppade över allt vad mjuk och hårdlift hette. Använde åkpåse den kallare årstiden. Fårskinn i botten för värmen- fungerar superbra. Men i slutänden så är det ni som skall välja det bästa för er! Kommer inte ihåg hur ert hus såg ut- är det trappor att bära uppför så kanske det är bra med en lift?



Fundera och välj sen.



Kram

Ann

2010-04-06 @ 20:19:55
Postat av: Therese

Vi hade en mjuklift och det var perfekt tycker jag. Men det är en djungel det där, man måste känna och tycka och kolla själv. Vagnen är superfin. Kul att ni är i stan nu. Kram

2010-04-06 @ 21:03:35
Postat av: Jenny

ah! kul med lite update! :) har saknat de, speciellt nu när jag börjat jobba.



dessvärre är ja inte till någon hjälp när det gäller barnvagnar, tycker själv de är en djungel, vet bara när jag hjälpte min bror m familj när dom skulle ha en tvillingvagn.. Enda fördelen där är att det är ett mindre utbud än vanliga vagnar, men det var svårt ändå..



Nu när du är hemmafru igen hoppas jag på fler inlägg och mycke bilder :) hehe..



Ha de super! Kram

2010-04-07 @ 09:47:48
Postat av: Lisette

ÄNTLIGEN min vän!

Gud vad mysigt och gå kolla på barnvagnar... åhhh!

Hoppas ni hittade den rätta!

Puss

2010-04-08 @ 12:33:02
URL: http://lissanmodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0