Det gick bra idag..

Nu mer står det i min journal att kommer jag in med värkar eller att vattnet går och sånt så ska jag direkt få ett snitt.. Innan vecka 37..
Sen i vecka 37 så ska jag träffa läkaren igen, då kommer vi boka in tiden för planerat snitt (blir ca en vecka innan BF), fram till dess ska jag gå på aurorasamtal, men hon sa att beslutet är mitt i vecka 37, har jag inte ändrat mig fram till dess så blir det som jag vill ha det, så det känns skönt!


Så har jag varit på arbetsförmedlingen, hon tyckte jag skulle vila upp mig nu innan bejbis kommer och tyckte inte det var så stor vits att jag hörde av mig mer än när bejbis kommer så dom skriver av mig som arbetslös, så det var ju oxå bra!

Trodde allt skulle gå dåligt idag när det är den 13:e.. Men dagen är ju inte slut ännu..


Nisse blev jättefin igår!
Har inte hunnit fota honom ännu efteråt..


Föräldarutbildningen var väl inte riktigt som vi hade tänkt oss, det var väldigt mycket folk där, säkert minst 60 st, jag tror bara man skulle vara några par. Så kändes barnmorskorna som var där rätt oförberedda på nåt sätt, ja jag vet inte vi ska då dit nästa vecka igen då kanske det blir bättre..
Men det är som svårt att få kontakt med folk när det är så jäkulsk många där..
 
Nä nu ska jag göra lite mat till min karl, min är redan färdig..
Ikväll är det ju Desperata!!
jippie!


Heipa


Kommentarer
Postat av: Therese

Första gången är det så men sen brukar man bli indelad i grupper och då blir det nog bättre. Nisse är så himla söt. Kram

2010-04-13 @ 20:41:31
Postat av: Linda

Måste bara säga hur glad jag blev av att få träffa dig idag!!! Du är bara såååå härlig!!! Å värsta gullmagen!!! Vi måste träffas snart och snacka ikapp lite! Kramar

2010-04-13 @ 22:28:33
URL: http://familjenbystrom.blogspot.com
Postat av: Lisette

Vad bra gumman att det löste sig så att du får kejsarsnitt!

förrästen är det dax att mms:a bild till mig snart, nu är det lite för längesen..



Lilla Nisse, fasiken vad han är söt :)

Puss

2010-04-15 @ 00:36:21
URL: http://lissanmodig.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad skönt att det ordnade sig ang. snittet :-)

Och riktigt skönt att få glassa fram tills bebisen kommer. Njut!

2010-04-15 @ 11:42:19
URL: http://elinstalnacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0